UUTISKIRJEET
Uutiskirje tarjoaa hyvän mahdollisuuden pysyä asiakkaittesi mielessä, kertoa uusista tuotteista ja tarjouksista. Moni yritys hyödyntää uutiskirjeitä viestiessään asiakkailleen – eikä suotta. Uutiskirjeet ovat edelleen tehokas tapa rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita.
Tarvitsetko…
Uutiskirjeen pohjan?
Erilaisia uutiskirjeen malleja?
Sisällöntuotantoa uutiskirjeisiin?
Apua uutiskirjeiden ideointiin?
Jonkun, joka varmistaa uutiskirjeesi säännöllisen lähetyksen?
Ideoita uutiskirjeiden tai asiakasviestinnän suunnitteluun?
Jos vastasit yhteenkin näistä kyllä, ota yhteyttä – varmistetaan uutiskirjeesi säännöllinen ja vaivaton lähetys ja kiinnostavat sisällöt!
Sisällöntuottajat .fi apunasi – uutiskirjeet osana sisällöntuotantoa
✔️ Uutiskirjeen pohja ja uutiskirjemallit
Laaditaan yrityksesi brändille sopiva malli, johon uutiskirjesisällöt on helppo lisätä. Uutiskirjeen pohjan on tärkeää olla juuri sinun yrityksesi näköinen, helppo muokata ja lähettää – näin uutiskirjeen lähettäminen on vaivatonta!
✔️ Säännölliset uutiskirjeet
Usein säännöllinen sisältömarkkinointi onnistuu parhaiten, jos apuna on ulkopuolinen tekijä. Freelance sisällöntuottaja voi olla se auttava käsipari, jonka avulla uutiskirjeen lähettämisestä muodostuu kestävä ja toimiva rutiini.
✔️ Sisältöjen ideointi uutiskirjeeseen
Olisi taas aika lähettää kuukauden uutiskirje, mutta aivot lyövät tyhjää – mistä voisit kertoa asiakkaillesi? Jokaisessa yrityksessä tapahtuu jatkuvasti asiakkaita kiinnostavia asioita. Joskus vain tarvitset toisen silmäparin avuksi niiden löytämiseksi.
✔️ Suunnitelma uutiskirjeiden ja sähköpostiviestinnän hyödyntämiseksi
Haluaisit ottaa kaiken irti sähköpostimarkkinoinnista, mutta et tiedä, mistä aloittaa? Sisältömarkkinoinnin ammattilaisen kanssa jutellen tavoitteet, kohderyhmät ja toiveet selkeytyvät ja konkretisoituvat.
Ota yhteyttä – laitetaan yhdessä uutiskirjeesi edistämään liiketoimintaasi!
Kysyttävää?
Ota meihin rohkeasti yhteyttä ja räätälöimme juuri sinulle sopivan paketin!
Milloin lähettää uutiskirje?
Usein sanotaan, että uutirkirje pitäisi lähettää aamulla. Tämä onkin ihan hyvä idea: moni aloittaa aamunsa istahtamalla kahvikupin ja aamupalan ääreen, ja siinä samalla selailee puhelimestaan uutiset, somefiidit ja ehkä lukaisee postilaatikkoon kilahtaneita uutiskirjeitäkin.
Uutiskirjeen paras lähetysaika riippuu kuitenkin lopulta siitä, milloin asiakkaasi ovat sähköpostinsa äärellä. Lähde siis liikkeelle miettimällä: milloin päivän mittaan asiakkaillasi on yleensä hetki aikaa itselleen? Milloin he ottavat tauon kaikista arjen kiireistä ja selaavat hetken puhelinta?
Oman asiakaskunnan paras aika uutiskirjeen lukemiselle voi olla myös yllättävä. Siksi paras aika lähettää uutiskirje selviää vain testaamalla!
Jos et vielä ole varma, mikä on paras aika lähettää uutiskirje – ota yhteyttä niin katsotaan ja testataan yhdessä!
Mikä on hyvä uutiskirjeen avausprosentti?
Kaikki asiakkaasi eivät varmasti avaa uutiskirjettäsi – mutta kuinka iso osa olisi hyvä saavutus?
Pääsääntönä pidetään usein, että jos yli 20 % uutiskirjeesi vastaanottajista avaa kirjeen, on se jo hyvä tulos. 20 % on tulos, johon voit siis olla tyytyväinen, mutta parannettavaakin on.
Miten siis voisit nostaa uutiskirjeesi avausprosenttia? Hyvä otsikko auttaa paljon. Lisäksi aidosti asiakkaitasi kiinnostavat aiheet saavat avaamaan seuraavankin kirjeen.
Nostetaanko yhdessä uutiskirjeesi avausprosentti? Ota yhteyttä!
Laadukkaat valokuvat ovat tärkeä osa brändiä. Ne rakentavat luottamusta ja luovat yhtenäisemmän visuaalisen ilmeen kaikille markkinointimateriaaleille.