Artikkeleita sisällöntuotannosta

Ronja Norja Ronja Norja

Sisällöntuotanto B2B-myynnin tukena – näin viet asiakasta eteenpäin pitkissä ostoprosesseissa

B2B-myynnissä ostoprosessi voi kestää viikkoja tai kuukausia, ja siihen osallistuu usein useita päätöksentekijöitä. Myyjän asiantuntemus ja kärsivällinen, perusteellinen työote on tällöin ensisijaisen tärkeää – mutta ostopäätöksen tueksi tarvitaan myös hyviä materiaaleja, jotka konkretisoivat tuotteen, yrityksen ja tiimin tarjoamaa arvoa.

Read More
Johanna Paaso Johanna Paaso

Miten päästä Googlen etusivulle? – Hakukoneoptimoinnin perusteet  

Googlen ensimmäinen hakutulossivu on kuin kaupungin vilkkain ostoskatu. Se on se paikka, jossa ihmiset pysähtyvät, katsovat näyteikkunoita – ja astuvat sisään. Kun yrityksesi löytyy juuri sieltä, todennäköisyys saada uusia asiakkaita kasvaa moninkertaisesti. Mutta miten pienyrittäjä voi päästä tälle näkyvyyden paraatipaikalle ilman maksettua mainontaa?

Read More