Artikkeleita sisällöntuotannosta

Johanna Paaso Johanna Paaso

Miksi jokaisella yrityksellä pitäisi olla toimivat verkkosivut 

Hyvin suunnitellut, selkeät ja visuaalisesti houkuttelevat verkkosivut viestivät siitä, että yritys panostaa laatuun ja on ajan hermolla. Lisäksi hakukoneoptimoidut sivut varmistavat, että sinut löydetään silloinkin, kun asiakas ei vielä tunne nimeäsi, vaan etsii ratkaisua ongelmaansa.

Read More
Ronja Norja Ronja Norja

Sisällöntuotanto B2B-myynnin tukena – näin viet asiakasta eteenpäin pitkissä ostoprosesseissa

B2B-myynnissä ostoprosessi voi kestää viikkoja tai kuukausia, ja siihen osallistuu usein useita päätöksentekijöitä. Myyjän asiantuntemus ja kärsivällinen, perusteellinen työote on tällöin ensisijaisen tärkeää – mutta ostopäätöksen tueksi tarvitaan myös hyviä materiaaleja, jotka konkretisoivat tuotteen, yrityksen ja tiimin tarjoamaa arvoa.

Read More
Johanna Paaso Johanna Paaso

Miten päästä Googlen etusivulle? – Hakukoneoptimoinnin perusteet  

Googlen ensimmäinen hakutulossivu on kuin kaupungin vilkkain ostoskatu. Se on se paikka, jossa ihmiset pysähtyvät, katsovat näyteikkunoita – ja astuvat sisään. Kun yrityksesi löytyy juuri sieltä, todennäköisyys saada uusia asiakkaita kasvaa moninkertaisesti. Mutta miten pienyrittäjä voi päästä tälle näkyvyyden paraatipaikalle ilman maksettua mainontaa?

Read More